VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Potřebujete vrátit zboží nebo jste zaznamenali nějakou vadu?

Omlouvám se za nepříjemnosti, ale pojďme je společně vyřešit.

 

1. Vrácení zboží je potřeba provést do 14 dnů od převzetí zboží.

 

Řádně zabalené zboží prosím odešlete  Českou poštou na adresu :

Hana Pokorná, Zápy 278, Zápy 250 61, Tel.: 728 351 904

Nebo můžete využít Zásilkovnu a poslat balíček na adresu :

Hana Pokorná, Tel. : 728 351 904, e-mail : info@sperkypokorna.cz, Z-box : U mateřské školky, Zápy 250 61

Do balíčku vložte vrácený šperk a lísteček s informací, že produkt vracíte a kam chcete vrátit zpět peníze. Než budete balíček posílat, prosím informujte mne o tom. Je to lepší, jelikož vím, že je balíček na cestě a pohlídám si jeho doručování, aby vše proběhlo rychle a hladce.

 

2. Reklamace zboží 

Projevila se na šperku během jeho používání nějaká vada? Ideálně mne předem kontaktujte a domluvíme se,  jak vadu odstranit. Někdy lze šperk opravit nebo vyměnit za nový kus.

Bohužel nelze reklamovat přetržené řetízky, pokud nevznikne vada již během doručení dopravcem. Řetízky jsou křehké a je potřeba na noc a sportovní aktivity je sundávat. 

Stříbrné šperky přirozeně černají, nejedná se o závadu. Chemický proces oxidace stříbra je běžný, a proto je potřeba šperky pravidelně čistit. Na trhu jsou běžně dostupné speciální přípravky pro tento účel. Vždy pečlivě čtěte návod a nikdy nenechávejte šperk v čističi déle než pár minut. Poté pečlivě opláchněte čistič vodou. Přírodní materiály typu perly, opály, korály, kůže atd. do čističe nedávejte, mohly by se poškodit. Máte pochybnosti o tom, jak šperk čistit? Kontaktujte mne, ráda poradím.

Kam zboží vrátit ? 

Řádně zabalené zboží prosím odešlete  Českou poštou na adresu :

Hana Pokorná, Zápy 278, Zápy 250 61, Tel.: 728 351 904

Nebo můžete využít Zásilkovnu a poslat balíček na adresu :

Hana Pokorná, Tel. : 728 351 904, e-mail : info@sperkypokorna.cz, Z-box : U mateřské školky, Zápy 250 61

Do balíčku vložte vrácený šperk a lísteček s informací, že produkt reklamujete a stručně popište závadu. Než budete balíček posílat, prosím informujte mne o tom. Je to lepší, jelikož vím, že je balíček na cestě a pohlídám si jeho doručování, aby vše proběhlo rychle a hladce. Jakmile balíček dorazí, posoudím vadu a možnost nápravy.

 

Veškerý postup se řídí platnými právními předpisy v souladu s  § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“). Více v článku Obchodní podmínky.

  • Hana Pokorná
  • IČ: 875 875 64
  • DIČ: CZ 8855061820
  • se sídlem: Sicherova 1651/5, Praha 9, 198 00
  • podnikatel zapsán v živnostenském rejstříku Úřadu městské části Praha 14             
  • kontaktní údaje: Hana Pokorná
  • email: info@sperkypokorna.cz
  • telefon: 728 351 904
  • www: sperkypokorna.cz

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz